Swack

God kväll!

Nu har jag äntligen intagit soffläge efter en hektisk dag. Jag har arbetat, vilket för dagens agenda inneburit städning av hela restaurangen efter renovering samt målning i butiken. Dum i bollen som jag är använde jag inte handskar när jag var i kontakt med rengöringsmedel, vilket resulterade i att jag har hudsprickor överallt på händerna (är troligtvis överkänslig mot något i medlen). Det fräschaste var när jag skulle vrida ur en trasa (jag vrider hårt som fan då jag vill att dammtrasor skall vara nästintill torra) och hör ett "swack"-ljud, tittar ner och ser att jag vridit av skinnet på insidan tummen. Ja, det går tydligen.. Fy fan, vilken sveda! Hahaha. Livet är hårt ibland. Det var extra roligt att greppa penseln för att måla efter det ;)
 
Väl på hemmaplan hade en stor leverans med hundmat landat på bron, så nu är man safe två månader framåt igen. Imorgon när jag skjutsar Baby in till spelstället i Happis skall jag införskaffa mina nya fodertunnor, då Hemi nu skall gå över på det nya fodret. Jag ids inte förvara hennes mat i fodersäcken, den blir torr så jäkla fort då..
 
Ja, imorgon är det dags för Babys turné. På ett sätt känns det lite trist, jag vill ju såklart ha min älskling hemma. Men nu när han bara kommer att vara borta över helger lär tiden bara flyga förbi. Jag har ju mitt jobb, hundarna och hemmet som behöver skötas där under tiden. Ujuj. Sängen kommer dock känns tom under nätterna :( Buuhhuuu.
 
Förresten, vilka är det egentligen som läser den här bloggen? Lämna en kommentar, för jag har misstankar att det är fler än de som fått adress personligen. Jag har statistikmätare vettni. 
 
P & K

Postat av: Fanny

Jag är in en gång om dagen och kollar om du har uppdaterat något ifrån ditt liv där uppe :)

Svar: Vad kul vännen <3
redreality.blogg.se

2014-02-26 @ 21:22:08
Postat av: Kristina

Jag läser :D Jag kan nog stå för minst två/tre ip-adresser (telefon, dator och ibland surfplatta) :)

Svar: Haha ok vännen. Kul att se vilka som läser ju <3
redreality.blogg.se

2014-02-26 @ 21:54:33
Postat av: Jessica

Jag läser! :)

Svar: <3
redreality.blogg.se

2014-02-26 @ 22:42:38
URL: http://jasshole.blogg.se
Postat av: Angelica med dottern Bella & Pommarna

Jag läser! =) Alltid roligt att veta vad du gör och hur du har det.

Tur det bara är helgerna han är borta på. Han kommer hem fortare än du tror. =)

Svar: Hehe, det roliga är att jag redan vet att de som kommenterat läser ;) Det är de övriga, men de vill tydligen inte lämna en kommentar.
Jo så är det säkert. Tiden bara flyger iväg numer! :)
redreality.blogg.se

2014-02-27 @ 21:18:35
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah hur fan lyckas man vrida så jävla hårt så skinnet på tummen flyger av?! xD Jag läser också btw, men det visste du väl redan ;) Och från olika ip-adresser jag med. Puss babe! <3

Svar: Hahaha, jadu. Klent skinn kanske? ;DPuss babe!
redreality.blogg.se

2014-02-28 @ 16:42:07
Postat av: Anonym

Det är jag förresten, Anna! Glömde skriva det i inlägget som jag skrev nyss, haha! Alltså det där när jag frågade hur man lyckades vrida av skinnet på tummen och det ;p

2014-02-28 @ 16:44:22
URL: http://annaahlnas.blogg.se
Postat av: Elin

Jag läser :D

Svar: I know you do ;) puss vännen!
redreality.blogg.se

2014-03-03 @ 16:50:00
URL: http://endelavelin.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback