Skogspucko

God kväll

Nu börjar dagarna dra ihop sig inför avfärd mot Mexiko. Vi åker närmare bestämt redan på söndag. Jag antar att jag borde springa omkring som en jävla dåre och hoppa av lycka eller liknande. Men icke. Jag försöker så gott det går att undvika att tänka på det. Jag skulle hellre ha varit någon annanstans, med honom. Fan. Jag kommer sakna honom så otroligt mycket. Jag får ont i hjärtat bara jag tänker på det.

Idag har det inte hänt så mkt, i vanlig ordning. Jag lämnade in morsans bil på verkstaden tidigt på morgonen, var därefter ute med Ingo i skogen, osv. Eftersom jag varit sjuk nu nyligen har jag börjat klä mig likt en michelingubbe varje gång jag går utanför dörren, och det gjorde jag verkligen idag. Underställ, mjukisbrallor, dubbla huvtröjor, jaktbrallorna, dunväst och en jävla björnpuppa på huvudet. Brorsan menade på att jag såg ut som ett blockmongo, eller rättare sagt ett skogspucko, haha! Men vafan, hellre se ful ut i ödeskogen, än sedan sjukful bland folk. Sådeså!



: Pappas flicka med morgonens jaktbyte Nu: Hans fula skogspucko! 


Nu ska jag strax bege mig ut i kylan på långpromenad med Ingonen. Men först ska det fyllas i lite papper till Vuxenskolan. Suck

Puss & Kram

Postat av: Kristina

Har det så skönt i Mexiko nu då! :) Njut av livet! Puss

2011-11-12 @ 23:28:57

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback