En svidande konstant längtan


Aldrig hade jag kunnat tro
Att jag i dig skulle finna en person
Som så lik migsjälv, men än dock så olik
Kompletterade mig på ett sätt
Som du faktiskt gjort

När jag hör din röst
Ibland nära
Alldeles för många gånger långt borta
Rusar mitt blod likt de vildaste och farligaste forsar
Gör mig varm, sårbar, lycklig, stark
Allt på en och samma gång
Men ger mig även svidande konstant längtan
Efter dig
Oss

När jag ser in i dina ögon
De vänligaste, ärligaste och vackraste jag någonsin skådat
Väcker du någonting inom mig
En känsla
Som inte går att beskriva
Du vet
Ord blir inte på mils avstånd tillräckliga

Jag vill att du ska förstå
Att den kärlek jag erbjuder dig är ärlig
Om du vill evig
Obrutbar
Och jag kommer aldrig någonsin svika dig

Jag visste inte då
Men vet nu
Att jag sökte dig
Och fann mitt hjärta


Postat av: Kristina

Kanonfin blogg hjärtat!

2011-11-03 @ 22:23:00

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback