Dödstrött

God eftermiddag.

Denna dag har sugit ganska hårt. Natten gav mig inte speciellt mycket sömn, utan jag har vaknat stup i kvarten, vridit och vänt på mig samt svettats. Vet inte vad som var fel, mardrömmar kanske. Jag har ju tyvärr inte den förmågan att komma ihåg mina drömmar, om de inte varit riktigt speciella på något vis. Så jag skyller nattens sömnförlust på mardrömmar, och håller tummarna att jag inte håller på att bli sjuk eller liknande.. Jävligt trött är jag i alla fall. Usch.

Idag har jag planerat att avsluta alla klädkollage till butiken. Fotoarbetet jag gör alltså. Därefter blir det jägarexamensplugg. Usch så trist det är, men ska jag få min nedrans jägarlicens så är det bara att trycka näsan i böckerna och bita ihop.


Nu ska vi strax dra in till Happis och handla lite götta till kvällen. Ha en liten myskväll med andra ord, med SOA. Vi har nämligen pressat den underbara serien nu i några dagar, och har kommit så långt som till senaste säsongen.

Byye

Postat av: Angelica + pommarna

Usch vad jobbigt. Jag sov också dåligt fast nu inatt. Har varit trött som satan hela dagen idag, även fast jag sovit middag.



Kämpa på! Hur långt har du kommit med jägarexamen då? Hur länge/mycket måste man läsa?



Kram kram..

2012-04-25 @ 21:46:38
URL: http://linneaangelica.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback