En morgontrött jävel

God morgon!

Äntligen börjar man piggna till. Det är nästan löjligt hur lång tid jag behöver på morgonen för att komma ur sovkoman. Jag klev upp strax efter kl 08, men slog upp ögonen runt 07.30 då P släppte ut Remu för morgonkissen. Jag behöver nämligen ca 20-30 minuter med musik innan jag ens ids kliva upp, självfallet skrålandes på högsta volym i mina pissiga headset-lurar så det låter extra skit också. Haha..

Nu har jag precis påbörjat mitt andra colaglas, ett sådär mysigt avslaget glas med vad som blev över i flaskan från igår. Direkt gott kan jag väl inte påstå att det är, men eftersom jag envisas med att inte lära mig dricka kaffe, får det helt enkelt duga. Koffein som koffein.

Igår var jag och hämtade ut ett paket kläder på Ica Maxi, det var endast ett linne som fick skickas tillbaka. Själva linnet i sig var snyggt, hade snygg passform osv. MEN det var helt jäkla genomskinligt, vilket självfallet inte syntes på hemsidan. Ovanligt va? Jag tänkte fixa lite bilder på grejerna under dagen, så får ni hissa eller dissa sen.

Nu ska jag påbörja lite arbete så jag blir klar med klänningsutbudet till butiken.

På återseende!



Postat av: Freja

Haha, jo vem vet inte att du har svårt att komma upp på morgonen. 20-30 minuter är för lite fan! 1-2 timmar snarare ;) saknar dig, kraaam.

2012-04-25 @ 12:09:41
URL: http://fqvick.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback