Baby är hemma igen

God kväll!


Jag kom nyss hem ifrån en prommis med Ingonen. Husse, Anders och Remu är i skogen och tränar inför jaktsäsongen. Jag vågar nog gissa på att detta är första gången Anders är med en trädskällare i skogen, hoppas Remu finner något därute!

Idag har jag i övrigt inte gjort så mkt. Jag har städat, plockat samt varit och hämtat P och Anders inne i stan mitt på dagen. Därefter har vi varit en sväng på skjutbanan bla, samt kollat till en rävåtel.

Nu väntar strax sängen, baby och A ska nämligen ut och locka räv tidigt imorgonbitti. Och känner jag en annan liten räv rätt, kommer det bli tung kris när husse drar på kamobrallorna, snörar på sig kängorna och går ut genom dörren utan honom. Matte lär med andra ord få kliva upp tidigt hon med! ;)

 


Natti Natti!


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback