BB i Luleå

God morgon.

Nu har det blivit ett litet uppehåll igen. Men när baby är hemma glömmer jag helt bort bloggen. Otippat va? ;)

Sedan sist har inte mkt hänt. BB spelade i Luleå på Musikens Makt i lördags, och var lika king som alltid. Jag har sagt det förut, men säger det igen - Om ni har möjlighet någon gång, åk och se dem. Ni kommer inte bli besvikna! 


Jag och Ida stod i publiken och kikade denna gången. Sååå bra!


I övrigt rullar allt på i vanlig ordning. Remu tränas relativt intensivt nu inför jaktstarten, som vi tror kommer gå bra.  Husse har lokaliserat en tjädertupp som har sitt revir bara en bit in i skogen bakom vårt hus, och den har Remu redan snappat upp. Nu är det bara att hålla tummarna! .. Med Ingo är allt bara bra. Han myser på som förr och vaktar huset ifrån otäcka främlingar!



Jag och Ingosen tar en powernap. Mattes gopojke ♥


Idag blir det Maxi för att inhandla lite mat till kylskåpet, som efter helgen är helt tomt. Blä, hatar Maxi, men äta bör man, annars dör man. Som de säger... 

Ha det bra! 
P & K

Postat av: Angelica + Pommarna

Väntar nog tills babyn kommit utanför magen. Annars slår den väl volter om jag står där i publiken. ;)

Vad mysig Ingo ser ut.

2012-08-21 @ 14:56:20
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/
Postat av: Freja Qvick

Haha, äta bör man ändå dör man ;) nejdå, klart du ska äta!

2012-08-21 @ 19:35:14
URL: http://fqvick.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback