En kanske inte alltför dålig dag

God dag!

Sitter i skrivand stund och lyssnar på musik, smuttar på lite tjocka tjåla och blev alldeles nyss klar med en produktbild som jag även skickat iväg via mailen. Känns ganska great. Ute skiner även solen, hundarna har varit supergulliga hela morgonen och i eftermiddag kommer baby hem. Det kanske inte blir en alltför dålig dag idag ändå? Hehe..

I förrgår valde min plattång att ge upp. Jag stod och plattade håret, varpå den började ge ifrån sig något fräsande ljud för att sedan börja spruta gnistor omkring sig. Skumt.. Jag är dock jävligt glad att mitt hår inte tog eld! Haha, fyfan vilken mardröm.. Så nu på morgonkvisten har jag skickat efter en ny plattång, en GA.MA. Den skall tydligen vara skitbra, plus att jag fick ett suuuuuperpris på den via en kampanj hos Bangerhead. Man fick även med ett värmeskydd för en vääääldigt billig peng från Loreal, som även den enligt recensioner skall vara bra. Det blir säkert finfint, jag brukar ju hur som haver köra på billiga skitskydd, så denna lär ju i vilket fall vara bättre än dem.. Sen slängde jag även med en concealer, en billig variant från från Max Factor. 





Nu tänkte jag ta och städa lite lätt här hemma, plocka in tvätt, leka med vovvarna samt räkna ner timmarna tills baby kommer hem. Gud så jag längtar efter att få pussa på honom. Mitt ♥

P & K
Lottan

Postat av: Jessica

den där plattången är de bästa jag äger! Den håller än, och jag köpte min i 1an (första gången jag börja 1an) på gymnasiet!

Svar: King. Då blir det nog great :D
redreality.blogg.se

2012-08-05 @ 15:49:17
URL: http://JASSHOLE.blogg.se
Postat av: Angelica + Pommarna

Skönt att han inte var borta så länge då. =)

2012-08-05 @ 17:35:03
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback