Från denna dag till evigheten

Hej allihopa!

Nu har det blivit ett litet uppehåll igen. Sry.. Men igår fanns ingen tid för bloggen, då kretsade allt enbart kring mig och P. Från och med igår är vi nämligen förlovade! Jag är så otroligt lycklig att jag inte finner ord som kan beskriva mina känslor just nu. Älskade, älskade P. Mitt allt. FAN VAD LYCKLIG JAG ÄR NU! ♥


Våra vackra ringar ♥


Som de okonstlade personer vi är, körde vi på väldigt enkel och ren ringdesign. Dessa ringar är av bredare variant och kommer från en serie vid namn "Glaciär" från Schalins (237-6). För att göra ringarna mer personliga, valde vi att göra en yttre gravyr med det latinska citatet "A dato ad infinitum", vilket betyder "Från denna dag till evigheten". Som inre gravyr har vi i klassisk anda varandras namn och datum, samt även symbolen som står för just evighet.


Mitt ♥


Många har gratulerat oss på facebook, så jag vill än en gång tacka så hemskt mycket för alla gratulationer. Ni är så gulliga! Haha, jag tror att likes'en uppgick till nästan 700 på Pärras sida. Galet!

Ha det bäst hörrni, och ännu en gång: TACK SÅ HEMSKT MYCKET! ♥

Postat av: Kristina

Underbart fina ringar gumman! =)

2012-08-07 @ 22:16:16
Postat av: Pauline

Grattis igen :D så himla skoj! Det här trodde ingen av oss för ett år sen :)

2012-08-07 @ 22:53:14
Postat av: Angelica + Pommarna

Skriver grattis till dig även här. Hoppas du är lycklig. ^^

2012-08-07 @ 23:02:19
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback