God bless kaffe!

God morgon världen..

Idag vaknade jag med väärldens jävla huvudvärk. Det känns ungefär som att ögonen skall slås ut ur ögongloberna efter varje pulserande och taktfast dunkning. Dra ända in i helvetet... Kul att jag inom kort måste sätta mig i bilen och köra in till Happis också, P och de andra skall ju hämtas.. Troligtvis beror huvudvärken på för lite mat de senaste två dygnen, samt nattens väldigt få sömntimmar. Tror jag har sovit runt tre - tre och en halv timmar kanske. Gääääääääsp. Tur att det finns kaffe!


Ser man något trött ut eller? ;)


Nu skall jag dricka tjocka tjåla i hopp om att lite socker hjälper min hjärna lugna ner sig. Därefter brumma in mot staden.

Trevlig dag allihopa!

Postat av: Kristina

Haha, kaffe är en gudagåva ;)

2012-08-17 @ 09:38:09

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback