Helg igen

Jahopp, då går vi strax in för helg igen. Alla ni som läser är nog peppade för fest och ledighet (osv), men för mig blir det som vanligt få låååååånga dagar av längtan efter baby. Nu i helgen spelar de med BB i Hedemora på någon festival, kommer dock inte ihåg vad den heter.. De kommer garanterat rocka skiten ur allt och alla därnere, så är det någon som kommer befinna sig i just Hedemora eller omnejd, missa dem inte!

Älskling 
 
Så, vad skall jag då hitta på i helgen måntro? Imorgon har jag fått beställning på produktbilder åt Butiken på Landet, sen har jag lite övriga layout-arbeten på lager som skall göras färdiga. Utöver det har jag lite roliga idéer på framtida projekt som jag även tänkte ta och pillra lite med.. Sedan finns ju även två pälsnyllen här hemma som kräven egen tid, och födelsedagspresenter skall inhandlas till P's söta systerdöttrar.

Shit vad trött jag blev nu kände jag. Det ska verkligen bli skönt att krypa ner intill baby och sussa inom kort. Imorgon drar han inte förrän mitt på dagen, så vi får även sovmorgon och massa tid tillsammans på förmiddagen. King!

Vi hörs snart igen mina vänner.
Natti Natti


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback