Hypokondrikern Lotta

God kväll..

Ligger nu i min ensamhet och kliar på Remu'sen. Baby och de andra åkte neröver landet tidigt imorse. Och i vanlig ordning saknar jag redan min älskling.. Men tidigt fredag morgon är han hemma igen, i sällskap av Anders samt Kenneth. Jag tror de skulle stanna tills på söndag, då BB spelar i Luleå på lördag kväll. Då kommer jag hänga på, och kanske även att Henka och Minna skulle följa med och kika :) Finns inget bättre än att se min baby på scen, han är så jävla bäst! Jag blir alldeles varm inombords bara jag tänker på honom.. Om du ändå kunde ligga här tätt intill mig älskling.. 

 

Gud vad jag älskar dig
 

Denna dagen har iaf spenderats till att tvätta, aktivera hundar samt dega. Tidigt imorse var jag även till tandläkaren, då jag den senaste månaden fått för mig att mina tänder varit totalt förstörda, utan att jag egentligen haft ont eller liknande. Jag är lite av en hypokondriker på det viset, inbillar mig att jag har diverse åkommor hela tiden. Tandis hittade dock inga fel alls, och då röntgade de även och kollade igenom hela käften på mig. Jag skötte tydligen mina tänder helt utan anmärkning, och tandköttet såg friskt ut.. Det finns väl inte så mycket mer att tillägga där. Skönt att ha kollat upp det iaf.

Runt tio-tiden brummade jag ner på farmen och hämtade hit lilla Nessie. De hade nämligen ganska mycket att göra idag, så jag tänkte att de kanske behövde lite avlastning.. Tripp, trapp och trull har lekt nonstop hela dagen. Och stackars Remu har haft fullt upp att vakta sin lilla skatthög (en hög med massa skit och skräp som ligger mitt ute på gården) från Nessie som försökte tjuva en pinnbit då och då. Det var faktiskt ganska roande att titta på, då han efter att ha hämtat tillbaka ena skräpet efter det andra, fick som små raseriutbrott och lyckades frambringa ljud som man skulle kunna likna vid rävtjut ungefär. Det var verkligen sällsamt egenartade läten som fick mig att sätta kaffet i halsen av skratt ett flertal gånger. Haha, jäkla knäpphund! ... Ingosen var i vanlig ordning överlycklig över att få trycka ner de två mindre indivderna i backen, och varvade lekandet med att lägga sig i mitt knä för att bli kliad på bumbimagen. Mattes lilla glá-moggis vettni ♥



Våra gopojkar. Älskar denna bilden, kolla Ingos happy-face! ♥



Nu tänkte jag ta och se någon rolig dokumentär och därefter dejta John Blund.
Sweet dreams allihopa!

Postat av: Angelica + Pommarna

Jättehärliga bilder båda två. =)
Haha, själv är jag lite tvärtom. Har jag ont i t.ex. tänderna eller liknande så låtsas jag som ingenting. x)

2012-08-16 @ 14:00:12
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/
Postat av: Angelica + Pommarna

Men fan ta dig Lottan. ;O

EN till snygg design och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Då kan jag lova att det är du som gör en till mig. ;)
Skitsnygg header. Snyggaste hittills!

Svar: Men tack Angie, vad glad jag blir!
Självfallet kan jag hjälpa dig med en design, men du har ju bytt sida du ;)

Puss!
redreality.blogg.se

2012-08-16 @ 19:52:14
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback