Jäkla päls

Halloj

Igår drog baby ut på vägarna igen. De skall spela med bägge banden i Skåne i helgen, på samma festival. Det blir mycket jobb, så jag hoppas han inte tar ut sig alltför mycket gobben.. Men om han kommer hem med stela och ömmande muskler finns ju alltid jag här och kan massera och pussa på honom på söndag. Hehe.. Och det gör jag med glädje ;)

Idag har jag spenderat tiden till arbete. Jag hann även med att borsta av Remu den värsta pälsen som lossar nu. Jäkla hund, det bara rasar av sommarpäls! ... I övrigt måste jag tillägga att Remu är i riktigt bra form nu. Han ser verkligen atletisk ut. Fast iofs, efter all tid i skog och mark vore det konstigt om han vore annat. Jag bjuder på en  fruktansvärt dålig bild, fotografiskt sett alltså. Tänk, bara sju månader gammal. Han kommer bli sjukt fin när han kommer till året och börjar lägga på sig lite muskler. Min lille snygging! .. Jag ska tvinga P hjälpa mig ta en riktig ståbild på honom i veckan. Denna får ni nöja er med så länge!



Mattes rävunge!


En rolig sak som jag glömt att berätta är att Remu's uppfödare Jan kommer hit på måndag. P och gammelhusse skall nämligen ut i skogen tillsammans. Jag tror Jan skulle ta med sig Remu's mamma, vilket såklart också blir skoj. Undrar om lille rävungen känner igen henne? ;) Haha..

Nu skall jag ta och svida om lite snabbt, och sen brumma in till stan för att hämta ut paketet med kläder som idag anlände till Maxi. Spännande! Bilder kommer senare när allt är här hemma :)

P & K

Postat av: kristina

Tog också och beställde kamouflage jeansen! De vart nice med ett vitt linne till :D

Svar: King! Mina var dock lite för stora, men jag valde att behålla dem ändå. Jag beställde dem ju liksom i strl 34, så de finns ju inte i mindre :/
De är jäkligt snygga iaf. Passar både till svart och till vitt! :D
redreality.blogg.se

2012-08-24 @ 22:50:01
Postat av: Angelica + Pommarna

Ååh men kommer Remus kära mor måste du ju fota och visa på bloggen. =)

Svar: Yes, det ska jag! :D
redreality.blogg.se

2012-08-24 @ 23:14:12
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback