Lite nytt

Halloj!

Sitter nu en aningens mer utvilad än tidigare imorse då jag skulle åka och hämta P och de andra inne i Happis. Samtliga personer gick nämligen och lade sig direkt när vi kom hem, så någon timmes extra sömn blev det iaf. Sköönt!

Jag beställde alldeles nyss hem lite kläder, och det får jag väl lov att skylla på Pauline, som via facebook tipsade mig om ett par jeans i camo-tyg! Hell yeah, så himla mig! Det föll ner lite annat i varukorgen också, som alltid... :/





Haha, mkt basic-kläder som ni ser. Det skall bli skoj att se hur mkt jag får skicka tillbaka! ... Näe, nu blir det till att vara lite social med de andra igen.

Tjao

Postat av: Pauline

Haha, och det står inte jag för ;) Snygga kläder ^^

2012-08-19 @ 21:37:55
URL: http://unipony.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback