MMmmm Tacopaj....

God eftermiddag!

Sitter just nu och drar in den underbara doften av en nylagad tacopaj. Jag är så sjukt sugen på den så jag är påväg att börja dregla som en jäkla Newfoundland eller liknande. Men baby drog till skogs med en polare för en stund sedan, så jag måste vänta med att mässa tills han kommer hem. Typiskt.

Jag vet att det blivit ett uppehåll igen, men jag har inte orkat knappa in något inlägg med korvfingrarna de senaste dagarna. Jag har haft jobb att göra osv, så då sköt jag ut mig härifrån för några dagar för att prioritera sådant.

Igår var Remu's uppfödare Jan här på besök. Husse och han var nämligen ut med rävungen i skogen. Gammel-husse öste beröm över vår lille skönhet, tyckte han var perfekt. Det är självfallet hur skoj som helst att få höra. Hehe, jag tror han hade god lust att kidnappa med honom hem till Överkalix när han skulle dra hemåt ;) Denna gången tog han inte med sig någon av sina hundar, utan vi sade att vi kommer åka till honom och träffa samtliga vovvar något framöver istället. Hemma hos sig har han ju Tikka (moder), Perle (fader) samt Remus syster Lollipop. Jag kanske skall tillägga att det inte är han själv som namngett Remus syster, utan hans dotter .. När vi varit där på besök kommer det självfallet dyka upp bilder på flocken mangrant!



Vår vackre lille räv ♥


Nu skall jag ta och dricka lite saft, gosa med vovvarna samt vänta på baby. Jag vill ha mat. NU!
P & K, Lotta.

Postat av: Suzzie

Heeeej fröken Snygg!
Har suttit å läst ikapp Din blogg, å vet inte vars jag ska börja eller sluta. Remu har verkligen gått å blivit fin! =) Ingo, jäkla snygging till hund! Och Lotta i en brudklänning, jadu, spelar nog ingen roll vilken Du väljer, Du är fin i vad som helst <3 Å det ska bli kul att följa er vidare med Remus jakt, kommer gå så bra för er! Å Du har sååå rätt angående injagningen å allt det där, bra skrivet! Å alla bilder... Blir helt varm! Sååå fina, allihopa!
Förresten, fiiina muskler bruden! =D

Ta hand om Dig nu å hälsa P så mycket från oss å hoppas det inte är alltför långt bort tills vi ses igen!

Massa Kramar <3

Svar: Oj vilken trevlig kommentar! Vad glad jag blev nu! .. Tack så hemskt mkt fina Suzzie!! Jag skall hälsa gubben, och jag nog redan nu säga att han hälsar tillbaka :)

Kramar!
redreality.blogg.se

2012-08-31 @ 07:56:38
URL: http://terrierligan.bloggplatsen.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback