Some new .. muscles?

God kväll!

Jag vet att jag lovade bilder på kläderna, men jag har helt enkelt inte orkat ta på allt, och nu är det mörkt. Det blir i vanlig ordning en hel del som skall skickas tillbaka. Ett par jeans såg skit ut på, fickorna var enorma, vilket gjorde att min röv såg platt och bred ut. Skoj. Not.. Sen skall begge skjortorna skickas tillbaka, de var nämligen enorma. Det såg typ ut som att jag hade tagit på mig någon av P's flanellskjortor. De hängde i ryggen osv. Nedrans skit.. Trosorna var dock supersöta. Såååå fina! Baby kommer nog gilla dem med ;)

Förutom min lilla tripp in till stan har kvällen spenderats med ännu mer jobb. Lite har jag fått gjort idag iaf, så det känns bra. Men det är fortfarande ganska mycket som måste göras färdigt, så det är bara att arbeta på! .. En ganska rolig grej jag upptäckte idag när jag testade lite av kläderna som jag fick hem, var att jag faktiskt har fått muskler på senaste tiden. Eller så är det bara fett som försvunnit. Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag såg denna bilden nedan. Fan vad king att man kommit någonstans, äntligen! .. Jag har lyckats göra en otroligt vacker censur över ansiktet i mobilen, tänkte att jag skulle bespara er min bleka och osminkade nuna ;)



Mina nya camo-brallor, plus ett nytt baslinne! :)


Nu skall jag ta och dricka cola samt kika på någon film.
P &

Postat av: Angelica + Pommarna

Äh, klart nunan din ska synas. ^^ Det är bara du som tycker den är ful.

Svar: Hahahahaha. Fan vilken klockren kommentar! xD "Det är bara du som tycker den är ful". Jag dör! :D
redreality.blogg.se

2012-08-24 @ 23:11:08
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/
Postat av: Angelica + Pommarna

Hahaha jag gillar nunan din iaf. ;)

Hahaha ja men jag blir skitirriterad på dessa som jämför hundar med vargar i tid och otid. xD

Pik pik... Var det inte du som skulle komma ner till Sundsvall!? ;)

2012-08-27 @ 23:17:44
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/
Postat av: Anna

Men jäklar vilka muskler du har fått kvinna! ;D PUSS!

Svar: Haha, lite iaf ;) Puss gumms!
redreality.blogg.se

2012-08-30 @ 23:18:02
URL: http://annaahlnas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback