Ung på nytt

God kväll!

Tidigare idag skjutsade jag in P till Happis, då de ska spela i Sorsele runt 00 ikvöll. Det blev en riktig snabbis denna gången, han kommer nämligen hem redan imorgon eftermiddag. Med sig då har han även ena roddaren som skall bo ute i gäststugan någon dag. Blir säkert skoj!

När jag hade dumpat P vid deras replokal brummade jag till Maxi för att köpa en Red Bull samt lite tjocka tjåla till kvällen. I kassan fick jag mig ett gott skratt då killen frågade mig efter legitimation. Wahaha, vafan, det är ju liksom 16-årsgräns på energidryck. Men va fasiken, roligt att jag ser ung ut iaf! Hellre det än att det drar åt andra hållet ;) Han ursäktade sig med att säga någonting i stil med "Alltså, du ser ju inte jätteung ut, men om jag misstänker att en person är runt 18 eller yngre måste jag fråga om leg". Hehe, i mina öron låter det väldigt ungt! När han hade kikat på legitimationen sa han "Oj, jaha, haha". Mhhhmm, tur att det inte var skitlång kö. Det är väl en sak om det rör sig om cigg eller så, men energidryck liksom... xD

Bedöm själva ;)


Nu har jag planerat att slå på lite True Blood, knapra popcorn samt krama och snusa på babys kudde i brist på annat.

P & K, Lotta.

Postat av: Angelica + Pommarna

Haha vadfan, tänk om jag fick visa leg nån jävla gång. x)

2012-08-11 @ 18:54:56
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/
Postat av: Pauline

Haha, det där händer mig typ jämt när jag köper energidryck xD Det är 15 års gräns även, hihi. Åh, har du sett alla nya avsnitten av true blood<3? ;)

Svar: Haha, jo jag vet ju det ;)
Nepp det har jag inte, har sett fram till åttonde, nionde kvar :)
redreality.blogg.se

2012-08-12 @ 15:50:41
URL: http://unipony.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback