RIP Biljävel

God dag.
 
Som jag misstänkte har blogg.se dröjt med svar. Jag börjar bli ganska led att vänta nu. Vadå dålig service? Jag förstår inte varför man ens erbjuder en tjänst om den inte fungerar som den skall? Det är tydligen inte bara för mig denna tjänst strulat heller.. Jävla skitgrejer.
 
Just nu befinner jag mig nere i Småland, var vi i år skall fira jul. Liksom förra året. Resan ner var ett helvete på många vis, men jag ids inte gå in på detaljer. Det är för drygt, och jag bloggar från Ipaden.. Vi är snart ägare till en ny bil, så mycket kan jag säga.. Haha, fy fan.. Vi har inte kört åt helvete, men vår bil valde att begå självmord genom att tömma sig själv på olja. Fuck you biljävel! ...
 
Förutom att fira jul härnere väntar till veckan ett efterlängtat besök på hemligt område. Jag har nog råkat avslöja detta för några enstaka individer, men jag väljer att låta det vara en hemlighet tillsvidare.. I sinom tid mina vänner.. 
 
Nu skall jag återgå till att göra ingenting. Om jag orkar kanske jag slänger på mig en krigsmålning i brist på annat..
 
God Jul.


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback