Irritation

God eftermiddag!

Denna dagen har inte givit mig så mycket mer än irritation. Jag har hållit på och jävlats med akassan. Gud så fruktansvärt less jag är på den här skiten. Att vara arbetslös suger k*k vill jag lova, att ha ett jobb är fanimej så mycket bättre. Är så sjukt less på brev, blanketter och papper i överlag. Men peppar peppar, när jag väl börjar plugga kommer jag slippa skiten. Håll hårt i era jobb hörrni, vad som helst är bättre än det här!

Vi är som sagt "barnvakt" åt lilla Nessie nu när P's föräldrar är bortresta. Hon är en liten ulv i fårakläder vill jag lova, och ett riktigt yrväder som tror hon får göra som hon vill. Men det har vi satt stopp för nu, gud så roliga hon måste tycka att vi är ;) 


Lilla sötnosen!


Ingo anser väl inte att hon är värd att lägga ner speciellt mycket tid på. Dock är ju han uppfostrad på det viset att inomhus tar man det lugnt, sen får man härja hur satan man vill utomhus. Nessie därimot, hon vill tvärtom. Haha..

Jaja, nog med skit!


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback