Vad i helvete?

Känner mig en smula irriterad just nu. Syftet med den här bloggen var att den endast skulle finnas till för mina närmaste vänner och bekanta. Jag har undvikit att skriva ut mitt eller P's namn, samt annat som skulle kunna koppla bloggen till mig. Jag undrar då, ni som ändå hittat hit (varav en även lämnat en kommentar) hur fan gjorde ni? Du som lämnade en kommentar, med en mailadress som var kopplad till ett fejkat fb-account, menade att du hittade hit via just fb. Hur fan då?! ... Om folk inte kan utge sig för vilka de egentligen är, kommer den här bloggen låsas! Jag vill inte ha en massa jäkla snokare här i bloggen, då jag skriver om mitt/vårt privatliv, vilket jag inte vill dela med mig av till vem eller vilka som helst!

En annan otrevlig sak gjorde sig väldigt påmind ikväll. Jag har för nån månad sedan fått telefonsamtal ifrån dolda nummer, där någon ringt och typ flämtat i telefonen m.m. Ikväll ringde dolt nummer igen, varav en manlig röst hördes i telefonen. FAN vad jag hatar sån här jävla skit. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?! Jag räckte iaf över telefonen till P, och då lade fanskapet självfallet på, dock efter att ha frågat efter mig igen.. OM du som ringt mig läser detta, vill jag bara påpeka att jag kommer polisanmäla detta om det upprepas en enda gång till!



Postat av: Anna

Men vafan..låter ju helt sjukt?! :S Anmäl det på en gång! Obehagligt att folk ringer och flämtar i telefonen! Eller så får du typ göra så att det inte går att hitta ditt nummer på internet eller nåt. Ah, hoppas det löser sej gumman! Puss

2012-02-03 @ 12:42:41
Postat av: Angelica + pommarna

Men vilken idiot. Vad otäckt!



Jag läser din blogg efter att ha fått adressen. Dock kikar jag in vaaarje dag och kollar efter en update.

2012-02-03 @ 20:56:41
URL: http://linneaangelica.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback