Liten blir stor

God kväll

Inte mkt har hänt sedan sist. Jag följde med ner på Getaway i Gävle en sväng, annars har jag mest varit hemmavid. Jag har jobbat, grejat med vovvarna samt pussat på P. Livet häruppe är riktigt king, jag älskar varje minut jag spenderar med baby och pojkarna. Varenda.

Mattes hjärtan, bilden tagen av P ♥

Den senaste tiden har vi varit rätt mycket i skogen med Remu. Vår lillkille har börjat växa till sig rejält nu, det är helt sjukt vad tiden gått fort. Nu skall instinkter väckas på riktigt, självförtroende stärkas och han skall bli en jakthund. Herregud, tänk den dagen vi skjuter hans första tjäder!!

Baby ligger och grejar med min telefon nu, och är helt inne i något. Tror jag skall avbryta honom och få somna i hans armar. Finns inget bättre.

Sweet dreams.

Postat av: Angelica + Pommarna

Vilken underbart härlig bild. <3 Du ser nöjd ut.

Ska du ner till Svall något?

Svar: Tack du! Jag tycker väl själv att jag ser skit ut, men det är ju bara kompisar som ser den ändå ;) Haha..
Yes det ska jag. Jag har dock inte satt något fast datum ännu. Men det kommer i bloggen så snart jag vet :)

Kram!
redreality.blogg.se

2012-07-14 @ 19:04:26
URL: http://LinneaAngelica.blogg.se
Postat av: Angelica + Pommarna

Såg nu att du skrivit till mig hehe. Jag har bytt till http://linneaangelica.wordpress.com/
Inte riktigt klar än. =) Tänkte skriva att jag bytt till den adressen när jag var klar helt. Blogg.se jävlas så mycket med mig. =P Men nu blir det ju inget lösenord heller.

2012-07-14 @ 19:11:40
URL: http://LinneaAngelica.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback