Mormor på besök

God kväll!

Skall strax ner på farmen och käka middag med mormor, Rolf samt Pärs föräldrar och faster. På menyn står
kött ikväll, vilket nog inte blir helt fel. Eftersom jag inte orkar spackla mig kör vi på naturligt idag. Kanske inte helt fräscht sådär, men finns ju inte mycket man kan göra åt hur man ser ut ;) Höhö..



Fjortisbilden, jag vet. Men vad gör man när det inte finns någon som kan ta en bild på en!

Nu ska det flossas, adjöken!

Postat av: Angelica + Pommarna

Men herrejävlar vad snygg design du gjort. Blir fan arg på dig. Jättesnyggt!
Roligt att du skriver oftare. =)

2012-07-29 @ 12:42:10
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/
Postat av: Jessica

så snygg du är! och vart fan har du hitta den där jackan?!

Svar: Men tack du Jessica, nu blev jag ju generad ;) Haha..
Jackan kommer från ingen annan än Gina, billigt och bra!
redreality.blogg.se

2012-07-29 @ 22:30:57
URL: http://JASSHOLE.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback