Oops ..

God kväll!

Jävlar i mig vad länge sedan jag var in här. Det har blivit en hel del förändringar märker jag, men det är säkert bara till fördel. Redigeringsverktygen ser lite bättre ut iaf, plus att man kan lägga till fler kategorier i inläggen :)

Så, vad har hänt sedan sist tro.. Inte mycket, men jag kan iaf berätta att jag nu tagit jägarexamen, på samtliga viltklasser! Det känns otroligt skönt, och det ska bli väldigt spännande till hösten! .. Sen har vi även målat huset, och kämpat på från morgon till kväll. 

Med vovvarna är allt bara bra. Ingo vaktar gården ifrån tjuvar och Remu växer i snabb takt. Han är så go den lille rävungen, mattes stjärna! .. Än har vi inte spanat in någon ny utställning för hans del, men matte känner sig taggad att snart visa upp honom igen. Om någon vet av eventuella inoff-utställningar här uppöver nu i sommar, tipsa mig gärna!

Världens finaste lille Remu ♥


Nu ligger min baby och suckar högt i sängen, gissar på att han tycker att jag borde komma och lägga mig ;)

Vi hörs snart igen.
Kram, Lotta.

Postat av: Angelica + pommarna

Han har blivit jättestor Remu. =)

Svar: Ja det har han verkligen!
redreality.blogg.se

2012-06-23 @ 22:34:40
URL: http://LinneaAngelica.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback