Skitdatorer

Ja nu sitter jag här med trynet i skärmen igen.. Liksom igår har regnet bara öst ner hela dagen, och hundarna luktar apa varje gång de satt en tass utanför dörren. Det har inte ens varit någon idé att försöka rasta dem desto mer, båda två vill nämligen in direkt de kissat av sig. Haha, skönt för matte ;)

Denna dagen har bestått av datakrångel, datakrångel och lite mer datakrångel. Jag har haft ett rent helvete sedan igår, och jag ligger nu efter med arbete. Fy fan så jävla irriterande vill jag lova, men som tur är gör det ingenting att jag skjuter på det någon dag till.. Jag vet inte vad som är fel, men min dator hänger sig till och från hela tiden. På sin höjd har jag lyckats ha den igång i kanske en timma innan den kraschat igen. Virusprogrammen skannar datorn just nu, och jag håller tummarna för att det är nått litet sketet virus som ställt till allting.. Jag hatar datorer.

Nu är det bara en dag kvar tills världens bästa P kommer hem. Imorgon spelar de på Kirunafestivalen, och sen på fredag morgon kommer han hem till Korpikylien igen. Åh vad jag längtar. Skulle göra vad som helst för att få sova intill honom inatt, han är mitt allt!

 
 
♥ Världens bästa man ♥


Nu tänkte jag ta och kolla lite tv.
Höres!

Postat av: Angelica + pommarna

Min dator har krånglat med. Dock är det en skitdator som överhettas bara jag skulle råka spela lite angry birds eller liknande.

Vad roligt att han gör dig lycklig. Roligt att du är så nöjd och glad. ^^

Svar: Ja, inte fan är det lätt med datorer, djävulens påkomma tammefan ;)
Jo, han gör mig lycklig, och mer därtill. Ibland känner jag att det är för bra för att vara sant.

Kram vännen!
redreality.blogg.se

2012-06-27 @ 22:55:41
URL: http://LinneaAngelica.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback