Somewhere else

God kväll!

Befinner mig just nu i Avesta hos en av medlemmarna i BB (B o u r b o n  B o y s). Vi kom hit igår eftermiddag, och jag har under dagen fotat samt lyssnat när killarna repat lite inför premiärgiget på Sweden Rock imorgon. Det kommer bli hur grymt och roligt som helst!

Pälsnyllena våra är som vanligt hos P's föräldrar och leker med rääcer-råttan medan vi är borta. Så de har det bara bra, men man saknar ju såklart de små liven. Det ska bli skönt att få komma hem och gosa med dem på torsdag.

Jag tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg i brist på annat att göra, som vanligt var det ju ett bra tag sedan sist. Sorry alla som dagligen är inne och checkar läget ;)

P & K, Lotta.

Postat av: Freja

Fan vad kul! Gosa på Ingo från mig också.

Svar: Det ska jag!
redreality.blogg.se

2012-06-08 @ 11:54:28
URL: http://fqvick.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback