Nytt och snyggt till underklädeslådan

Har suttit och kikat på lite nya underkläder samt bikinis. Har hittat lite snygga grejer, men som vanligt är utbudet för mig inte så jäkla stort (fatta ironin i stort där). Höhö, satan vad rolig jag är.

Change har kommit med riktigt snygga badkläder samt underkläder i retrostil, 50- och 70-tal sådär, som går lite i Rockabilly-stilen. I like it!

Jag gillar bikinin längst upp till vänster, bustiere-bh'n i denimliknande material (tänk den under tex en vit skjorta med jeansshorts till) samt underklädesseten till höger.



Postat av: Nataly & Qajza

Jag gillade också den längst till vänster längst upp. Skitsnygg!



Jag tänker vänta tills juni/juli med att köpa bikini. Förhoppningsvis får jag plats i en bikini då utan att se ut som en muffinstopp ;)

2012-05-05 @ 10:15:10
URL: http://hundwakten.shapemeup.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback