Saknar min baby

God kväll!

Sitter i skrivande stund och smuttar på ett colaglas. Hundarna ligger snällt och vilar efter kvällspromenaden i väntan på kvällsfikat. Allt är lugnt och tyst. Saknaden är dock enorm efter älsklingen, men imorgon kommer han äntligen hem. Jag längtar så otroligt efter att få hålla om honom, pussa på honom och bara ha honom nära. Jag låter som en riktig bölkärring, jag vet. Men han är mitt allt, och jag älskar honom så förbannat mycket. Och när han inte är hemma inser jag det bara ännu mer.


Utfyllnadsbilder från mobilen


Nu tänkte jag ta och fylla upp colaglaset, utfodra hundarna samt därefter gona ner mig i soffan och kika på skräckis. Sen lär det nog bli så att Ingo får hedersuppdraget att sova nedanför sängen och vakta mig från otäcka monster. Haha..

Sweet dreams.


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback