Päls

God kväll.

Sitter just i detta nu och häller i mig bubbelvatten och glor runt på olika klädessidor. Hundarna snarkar ikapp nedanför soffan och jag har fruktansvärt tråkigt. P åkte imorse och kommer hem på söndag, liksom förra helgen. Saknar redan min älskling! .. Dock har jag inför denna helg förberett mig och gjort en "att-göra-lista", så nu finns det ingen ursäkt för att sitta och tycka synd om sig själv. Träna skulle jag behöva också, bli av med "go-hullet" så att säga. Ligger på runt 51-52kg nuförtiden, så än är det några kilon kvar till 50! Peppar peppar..

Ingo har fått sig lite välbehövd pälsvård de senaste dagarna, vilket nu medfört att han ser ut som en björn med skabb. Usch vad ful han är, all underull har bara rasat av. När man klappar honom på kroppen är det som att stryka ett hängbukssvin över ryggen. Ni vet sån där hård, torr och äcklig päls. Om det ens kan kallas päls?! Han fick bada alldeles nyligen då jag tog en promenad ner på farmen, så jag hoppas hans päls blir lite bättre nu.


Ingo i sin vackra, tjocka och mjuka vinterpäls!


Nu tänkte jag ta och halsa bubbelvatten, knapra morötter, sakna älsklingen samt försöka kika på en film.

Süße Träume!

Postat av: Angelica + pommarna

Han är jättetjusig Ingo. =)



Kram kram!

2012-05-19 @ 09:06:56
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Nataly

Världens vackraste IngoDingo!

2012-05-19 @ 10:09:51
URL: http://hundwakten.shapemeup.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback