Lyckligaste brüden

Jag måste börja det här inlägget med att berätta att jag är så otroligt lycklig. Lycklig över att ha funnit världens finaste människa att leva tillsammans med, som jag älskar över allt annat i världen. Lycklig över att få dela dagarna tillsammans med de finaste hundarna som någonsin tassat omkring på denna jord. Utan de här tre killarna skulle mitt liv suga jävligt hårt, jag kan faktiskt inte ens tänka mig ett liv utan dem.

På söndag är det utställningsdebut för lille Remu. Tänk vilken stor pojke han blivit redan, tiden har bara flugit iväg sedan vi hämtade honom i mars. Imorgon blir han hela fyra månader gammal!

Vilken liten sötnos va? Mattes stjärna!

Imorgon tänkte jag spendera dagen till utställningsträning. Remu är hyfsat duktig redan, men börjar han tjoa på en inoff är det inte hela världen. Och övning ger färdighet som det heter, så vi tränar på in i det sista. Han skall bli bäst min lille prinskorv, så är det bara!

Nu ska jag tjocka i mig chips och cola.
Ha det bra!

Postat av: Angelica + pommarna

Vad roligt att få se så många olika bilder på honom. =D Jättefina bilder!



Kom ihåg att skriva på din hemsida om resultatet. Lycka till med killen. =)



Hehe ja, när kommer du till Sundsvall då? Klart du ska klämma på magen.



Kram!

2012-05-05 @ 14:56:48
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Suzzie

HÄRLIGT att Du är så lycklig, det är Du värd vännen!!



Jag tror allt att lilla finnen växer så det knakar, sååå söter! Å utställningen kommer gå såååå BRA.



Hoppas vi ses snart igen!



Kraaaam på Dig! <3

2012-05-06 @ 09:57:50
URL: http://terrierligan.bloggplatsen.se/
Postat av: H a n n a W i l d

men gud vilken gobit!

2012-05-21 @ 00:02:31
URL: http://wildh.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback