Vårtecken i nordligaste norr

Solen lyser och snön börjar successivt försvinna. Våren är med all säkerhet på ingång, och små tecken dyker upp lite här och var. Idag kravlade sig denna lilla krabat fram mellan timmerstockarna ute vid ladugården.




Postat av: Angelica + pommarna

Haha mor har såna byxor som jag gärna drar på mig själv de få gånger jag orkar springa upp och hämta. Det var ett skämt och jag skulle utan tvekan kunna skämta in mig själv i ett fack av hundmänniskor. Men hennes "härliga" attityd gjorde det hela lite roligare att skämta om. Precis som dom drar småhunds ägare över en kant så gör väl vi småhunds ägare detsamma mot dom!? =P Ingen större skillnad där.

Men som jag skrev, självklart finns det bruksras ägare som skiljer sig, precis som det finns småhunds ägare som skiljer sig. =) Dig skulle ju inte jag placera i det här facket. Just för att jag tänkte mer personligen till henne. Den där snäsiga attityden hon hade.



Ja, och det är så roligt när hundarna visar vad kul dom har. =) Då blir det ju att man tycker det är roligare själv. Hade som mål att få tävla med åtminstone Kumo i år, men det känns lite "fel" att springa med tjockmagen. =P Bebisen bökar runt mer än vanligt när jag har småsprungit hehe.

2012-05-10 @ 14:05:58
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: Ja alltså mina finnar börjar jag efter mycket om och men (såg ut som jag hade utslag hela jävla pannan!!!) vinna över. Nu blir hyn bara sådär oljig och blank. ser ut som jag dragit smör i halva fejset. INTE snyggt.



Men gå på apoteket, det gjorde jag. Då gör dom ett hytest på dig, så ser du va du har för hy. Jag trodde min hy var fet och oren, men det visade sig att jag hade sjuuuukt torr hy= huden har blivit så torr vid användning av fel produkter att huden börjar producera äääääännu mer fett.

2012-05-12 @ 00:22:12
URL: http://jasshole.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback