Bloggen kommer försättas med lösen!

God dag!

Jag har nu beslutat att denna blogg kommer att låsas, på grund av att det kommit in läsare pö om pö som jag inte har en aning om vilka de är. Några vet jag ju självfallet, men majoriten av de träffar som visas på statistikmätaren är nog människor som inte har med mitt liv att göra, och aldrig har haft det.

Min blogg är väldigt privat, från början startad enbart för min innersta vänkrets. Det är ju såklart roligt att fler intresserar sig för mitt liv, men jag är inte alls intresserad av att dela mina tankar med alla. Och det antar jag att ni förstår? .. 

Det jag tänkte nu, är att ni som daligen tittar in här i bloggen, och vill fortsätta läsa om mitt liv i nordligaste norr, kan lämna en kommentar i detta inlägg. Inga kommentarer kommer publiceras, utan jag kommer enbart att använda dessa för att sedan via antingen e-post eller fb ta kontakt med er, och bifoga inloggsuppgifter så ni kan fortsätta läsa i bloggen. Fair?

Bloggen kommer stå öppen fram tills imorgonkväll, därefter kommer den låsas. Så till alla er som snokat er in här och inte gjort er tillkänna, hoppas ni fått ut något av att läsa min blogg! Och alla ni andra, mina fina vänner, vi hörs snart igen ♥


Baby and me ♥



Postat av: Malin

Jag vill gärna fortsätta läsa Lotta :) Om jag får det så skicka på fb.

2012-11-18 @ 14:01:15
URL: http://dexterdino.wordpress.com
Postat av: Fanny Östberg

Jag vill gärna fortsätta att läsa om ditt liv som du lever uppe i norr! :)

2012-11-18 @ 14:05:03
Postat av: Jessica

Jag vill såklart forsätta läsa :)))

2012-11-18 @ 15:39:29
URL: http://JASSHOLE.blogg.se
Postat av: Freja

Jag vill såklart fortsätta läsa bloggen, men det vet du väl redan ;)
Kram.

2012-11-18 @ 17:32:46
URL: http://fqvick.blogg.se
Postat av: kristina

Jag vill fortsätta läsa :D

2012-11-18 @ 18:43:38
Postat av: Maria K

Jag fortsätter gärna läsa om ditt liv i det riktiga Norrland om jag får!

Jag läste om Ingo, beklagar verkligen. Det gör ont att mista en så nära vän, och det måste få göra ont ett tag. Ta hand om dig!
Kram
/maria köhler

2012-11-18 @ 20:29:31
Postat av: Angelica med dottern Bella

Jag vill, jag vill! =D Ibland funderar jag seriöst på att sätta lösen på min blogg igen.

2012-11-18 @ 22:48:34
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: josefin högbom

jag läser och vill gärna fortsätta läsa :) hoppas allt är bra med dig!

2012-11-19 @ 18:11:05
Postat av: Suzzie

Nu fattar Du det säkert redan själv men jag vill så klart fortsätta följa Dig <3
Å jag förstår Dig, är faktiskt obehagligt att folk man inte har en aning om vill snoka i ens liv.
Ha det bäst vännen! <3 Massa Kramar

2012-11-21 @ 07:59:32
URL: http://terrierligan.bloggplatsen.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback