Du är så mycket mer

En framtid utan dig är svår att tänka sig, om inte omöjlig. Min fine Ingo.. Mitt hjärta blöder vid tanken på att inte ha dig nära, att inte längre kunna burra ner mitt ansikte i din mjuka och varma päls.. Sedan dag ett har du vigt ditt liv åt mig, bara mig och ingen annan. Du har varit min trygghet i alla lägen, lyft mig när livet varit svårt och gjort mig lyckligare än jag någonsin tidigare varit. Du är en så stor del av mig, och vår gemensamma historia innehåller de mest betydelsefulla sekvenserna från hela mitt liv. Med dig kom lyckan, kärleken och en ljus framtid.. Tanken att inte få uppleva den med dig vid min sida gör så obeskrivligt ont.. Jag önskar så innerligt att allt som skett vore en hemsk mardröm... Jag vet inte vad jag skall skriva, finner inga ord...



Vi står inför en fruktansvärd tid min lille älskling. En tid fylld av sorg, saknad och ångest. Du är inte bara Ingo, du är Vi... Mitt ♥


Många av er förstår nog ingenting av detta inlägg. Jag skall berätta, men inte just nu. Bloggen kommer ligga på is ett tag. Jag vill bara vara, spendera tid med mina hundar och fånga de dagar vi fortfarande har kvar framför oss..

Postat av: Freja

Älskade Ingonen <3

2012-11-02 @ 15:26:07
URL: http://fqvick.blogg.se
Postat av: Angelica med dottern Bella

Fina Ingo! Spendera all din tid med honom. <3

2012-11-02 @ 22:17:14
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Bästaste vackraste finaste Lotta <3
Känns lönlöst att skriva något till det fina Du skrivit om finaste Ingo. Vill bara att Du ska veta att jag tänker på Dig, speciellt mycket idag. Om jag kan hjälpa till på något vis, vad som helst, när som helst, så är det bara att höra av Dig.
Jag vet så väl vilken äcklig ångest Du går igenom nu, så jag lider nå fruktansvärt med Dig.
Kramar om hårt å länge <3

2012-11-09 @ 09:03:55
URL: http://terrierligan.bloggplatsen.se/
Postat av: Kristina

Tänker på dig hela tiden hjärtat! Kämpa min fina tjej!

Att vara stark är inte
att aldrig falla
att alltid veta
att alltid kunna.

Att vara stark är inte
att alltid orka skratta
att hoppa högst eller vilja mest.

Att vara stark är inte
att lyfta tyngst
att komma längst eller
att alltid lyckas.

Att vara stark är
att se livet som det är
att acceptera dess kraft
och ta del av det
att falla till botten,
slå sig hårt och komma igen.

Att vara stark är
att våga hoppas
när ens tro är som svagast.

Att vara stark är
att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa för att nå dit.


Svar: Tack för den fina dikten Kristina <3Det värmer
redreality.blogg.se

2012-11-09 @ 11:44:11

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback