Bla Bla Bla

God morgon. 
 
Ligger nu i sängen och funderar på att dra på mig lite kläder och brumma ner på farmen. P's syster med familj är nämligen häruppe, men åker hem till Småland i eftermiddag. Tråkigt nog har vi inte alls hunnit umgås med dem speciellt mycket sedan de kom upp, då P var sjuk i början av veckan och därpå Stockholm i onsdags. Trist. Dock kommer vi ju spendera julen därnere, så då hinner vi umgås iaf!
 
Stockholmsresan i onsdags flöt på bra. Det var skönt att åka iväg med baby och bara vara han och jag. Det enda tråkiga är ju att både jag och P hatar fjollträsk, så tyvärr rådde bristande inspiration när vi skulle försöka hitta någonting att sysselsätta oss med. Det slutade med att vi käkade pizza, haha! .. Förutom att planlöst irra omkring fanns det självfallet ett syfte med resan. P gjorde intervjuer med Bandit samt SVT :)
 
Nu skall jag ta och svida om från pyjamasen och bege mig ner på farmen!
 
Höres!


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback