Den första frosten

God eftermiddag!

Ute skiner solen och frosten ligger glittrande likt ett täcke över marken. Luften är kall, frisk och äntligen känns det att vintern på på intåg. Det dystra och mörka höstlanskapet bokstavligt talat lyser nu med sin frånvaro, och jag hade inte kunnat varit lyckligare över det! Välkommen frost, tjäle och minusgrader. Hejdå gegga, sörja och spylukt! Baby är hemma igen, kom hem igår, den bästaste av dem alla. Idag är en bra dag!


Gillar ni alla dessa självporträtt jag lägger upp? Tänkte att det kunde vara en rolig utfyllnad här i bloggen. Nu när min lilla fjärr finns i hemmet är det ju hur enkelt som helst! Om det inte uppskattas, slutar jag självfallet. Det är upp till er mina vänner, kommentera och säg vad ni vill se och inte :)

Nu tänker jag gå och pussa på min man. Jag är så gose-sjuk idag så jag vet inte vad. Tur han orkar med mig ;)

P & K

Postat av: Angelica

Tycker det är roligt att se bilder på både dig och hundarna och när ni är ute på jakt med Remu. =D

Svar: Okidoki. Jag skall försöka dela lite mer jaktbilder! :)
redreality.blogg.se

2012-10-22 @ 13:33:01
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/
Postat av: Freja

Du är så otroligt jäkla fin! Klart du ska fortsätta, det är roligt med lite bilder på dig också ;)
Första och andra bilden nerifrån är sjuuukt fina, de andra också men speciellt dom. Snygg du!

Svar: Åh, tack fina Freja! Vad glad jag blir <3 Nu när inte du finns nära till hands så måste jag ju sköta detta själv ;) Haha! P & K!
redreality.blogg.se

2012-10-22 @ 14:22:51
URL: http://fqvick.blogg.se
Postat av: Jessica

Klart vi vill se mer av din snygga nuna!

Svar: None
redreality.blogg.se

2012-10-22 @ 23:15:15
URL: http://JASSHOLE.blogg.se
Postat av: Kristina

Fin kontrast med frosten :D Kör hårt med dina bilder, du är så vacker på alla och du är en väldigt duktig fotograf!! Puss på re

Svar: Tack gumman, vad glad jag blir! <3
redreality.blogg.se

2012-10-23 @ 12:04:25

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback