Det är bättre nu

God kväll..
 
Det är många som har hört av sig efter senaste inlägget. Det är mycket bättre nu, och jag vill ytterligare tillägga att jag inte är allvarligt sjuk och ligger inför döden eller liknande. Jag har delat med mig av vad som hänt till ett fåtal personer, och låter det vara så. Nu i efterhand kan jag mycket väl tycka att jag kanske inte skulle skrivit ett kryptiskt feeling-inlägg här i bloggen, men just då var det väl skönt att bara lätta lite på tankarna kanske.
 
Imorgon åker baby på jobb igen, och kommer hem söndag någon gång mitt på dagen. Det känns lite tyngre än vanligt att han skall åka nu, efter händelsen i början av veckan. Men söndag är inte långt borta, och fram tills dess ska jag bara försöka vila upp mig. Oj vad jag kommer ha längtan, men ibland är inte det helt dumt det heller. Lyckan är obeskrivlig när han väl kommer innanför dörren. Min älskling. Det är sjukt hur lycklig jag är tillsammans med honom ♥
 
Nu skall jag mysa ner mig i famnen på den älskade och stillsamt somna in till hans andetag.
Natti Natti

Postat av: Angelica

Vad bra att du mår bättre. Hoppas att allting har löst sig för dig vännen.

2012-10-11 @ 23:48:28
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback