Försöka kan man alltid

Haha, detta med IR-fjärr är ju ganska skoj ändå. Jag har experimenterat med min lilla dosa nu i dagarna. Dock är ju tyvärr inte jag den som agerar bäst framför kameran, och suger, för att vara helt ärlig, på att ta självporträtt. Bara grejen med att fota sig själv finner jag otroligt pinsam. Tänk om någon skulle se mig liksom. Tur man bor mitt ute i ingenstans, där det nästintill är troligare att stöta på en räv än en människa! ;)


"Försök se allvarlig ut, klick" ;) Haha..


Idag kommer förhoppningsvis ett paket med lite kläder som jag beställt. Jag håller verkligen tummarna. Imorgon skall jag och P nämligen till huvudstaden över dagen, så det skulle vara skönt med något nytt!

P & K

Postat av: Angelica

Jag har också beställt kläder som bör komma imorrn. Babykläder! ;) Jag har gett upp på mig själv haha.

Ska bli kul när du kommer till Svall. =)

2012-10-17 @ 00:11:08
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback