Ingo the fatso

Halloj

Sitter just nu och håller tummarna för att regnet skall avta. Meningen var att jag skulle fota Eva med kläder åt BPL idag vid kl 12.00, men eftersom det pissar konstant kom vi gemensamt fram till att vi skjuter på det och hoppas på uppehåll. Så ja, nu är det bara att hålla tummarna som sagt. Det är jävulskt drygt att bara sitta och vänta om inte annat...

Imorse borstade jag igenom Ingos päls, då han sett ut som en skabbis ett bra nu. Jag blev väl sådär munter när jag upptäckte vad som dolde sig under allt strul. Fy vale vad denne grizzly odlat päls alltså! Han ser ut som en maskros, helt rund. Med andra ord, han ser ut att vara smällfet! Hahahah.



" Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? ... " Tralalala ;)
 
Om det är någon som är sugen på just en Ingo, kommer han finnas tillgänglig på lån mellan månaderna april-juni ;) Det enda jag begär är att ni matar och borstar honom. Mohahahaha.... (Om någon förstod det roliga i det jag just skrev).

Nu skall jag försöka göra något av nytta här hemma i väntan på lite nåd från vädergudarna.
P & K

Postat av: Angelica

Hihi tycker han är en riktig riktig snygging. Ska du inte ta och ställa ut honom igen!? Vi byter... Du tar mina tre så tar jag Ingo. ;)

2012-10-14 @ 00:18:31
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback