Back in business

God dag!

Nu var det tre dagar sedan jag uppdaterade. Jag lever, och har inte dött av svält eller liknande ;) Jag har sedan sist mässat och druckit som en jäkla idiot. Det är nästan sjukt hur fort jag har kommit tillbaka i vanlig form igen, fast iofs så tappade jag ju de få överflödiga kilona på ungefär lika kort tid när jag blev sjuk. Nu är jag mitt vanliga jag igen, nästan iaf. Om man frågar P så anser väl han att jag skulle kunna lägga på mig något kilo till. Haha! Men vi brudar väger ju i regel hellre lite mindre, än något kilo för mycket :)

 
Tre dagar sedan, och idag! Fy fan hur man såg ut .. !


Baby och Jan är ute i skogen med Remu's mamma och jagar idag. Så i väntan på att de skall komma hem, har jag bakat mumsiga chokladrutor som de ska få avnjuta till en kopp kaffe. Haha, jag ska nog trycka i mig en eller två jag med ;)

Hörs snart igen!
P & K

Postat av: Angelica + Pommarna

Det ser mycket bättre ut nu. Inte får du tyna bort från oss.
Jo fan, visst väger man ett kilo mindre. Haha kan du tänka dig vilken jävla kris jag sitter i just nu. xD Har aldrig vägt såhär mycket.

2012-09-19 @ 17:33:56
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/
Postat av: Pauline

Vad bra att du har frisknat till vännen :* Smal och fin du är! :D

2012-09-20 @ 15:41:23
URL: http://unipony.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback