CP-kamera

God kväll!

Denna dag har inte bjudit på så mycket spännande. P skall ut och åka båt imorgon, då de skall spela på någon färja. Men han kommer hem redan fredag förmiddag, så det blir en snabbis denna helg. Skönt för mig!

Igår var vi till Överkalix och hälsade på Jan plus Remus lilla familj, dvs far, mor samt syster. Tyvärr hann det bli kolsvart innan vi var framme och det spöregnade. Så det togs nästan inga bilder. Min kamera har den senaste tiden jävlats med mig på alla sätt och vis, och bilderna jag tog inomhus vart skit. Autofokus-funktionen fungerar inte som den skall. Jag gissar på att den fått sig en smäll, eller två. Kameran alltså. Inte Autofokus-funtionen ;) .. Höhö .. Jag skall mixtra lite med den imorgon, och se om jag kan hitta felet hos cp-kameran. Tror att kanske två bilder blev någorlunda skarpa av de jag tog, och dessa två kommer jag dela med mig av imorgon! 

Vår lille rävunge i förrgår! Han är just nu igång med pälsbytet, så han ser ganska kal ut ;)


Ingo har varit världens surpuppa de senaste dagarna, vet ej vad det är med honom. Så fort Remu drar förbi, och det inte passar honom, åker gristrynet upp och han låter som en jäkla V8-motor. Han ser så fruktansvärt trög ut  med sitt stora runda huvud, sina blottade tänder, små bakåtliggande öron och uppspärrade ögon i storlek av tefat. Som en sinnessjuk seriefigur ungefär. Han är väl i en period eller något. Tönten .. ;)



Nu har baby gått och lagt sig för natten, och jag tänker göra honom sällskap!
P & K

Postat av: Kristina

Han är så fin :)

2012-09-07 @ 07:47:41

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback