Gofisarna

Ja, som utlovat kommer här bilder på Remus syster Lollipop samt moder Tikka. Bilderna är så jävla sämst, så jag vill egentligen inte ens lägga upp dem. Men dessa var de enda som hade fokus av de jag lyckades ta. Hundarna är blöta, bilderna är tagna med blixt, vilket ger fruktansvärt fula färger, ögon etc. Ja allt är helt enkelt fel. MEN jag lovar att det kommer upp nya såfort vi varit där på besök igen. Och alltför länge lär det inte dröja, om inte annat lär J kommer hit med Tikka något framöver.. :)


Tikka


Lollipop


Som ni ser är både mor och syster, liksom Remu, i fullt pälsbyte. Deras far Plutten (Perle) såg ut som en riktig skabbis, och därför tyckte J att jag skulle vänta med bilder på honom tills det att han ser normal ut igen ;) Haha, han var så go, ville upp i P's knä och mysa hela tiden. De är verkligen fina och urgulliga allihopa! :) Små yrväder.

Nu blir det tjocka tjåla!
P & K

Postat av: Angelica + Pommarna

Hehe roligt att se. Dock har ju jag liiiiite svårt att se skillnad på dom. ;)

2012-09-06 @ 20:40:08
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback