Influensa?

Hejsan vänner
 
Jag mår rätt sämst just nu. Har magsjuka, feber samt en fruktansvärd huvudvärk som kommer i vågor. Ni vet den där blixtrande huvudvärken som gör en svimfärdig. Min kropp är också p.g.a vätskebristen väldigt svag. Pulsen slår oroväckande hårt bara jag förflyttar mig till andra sidan rummet. Jag även börjat få russineffekten, dvs när kroppen tar upp sin befintliga vätska eftersom jag inte kan tillsätta någon ny. Jag kan lätt räkna varje revben och magen sjunker djupare för varje timme som går. Det är nästan lite äckligt, hemska förträngda bilder börjar yppa sig.. Men någon gång måste ju detta helvete ge med sig också, och under tiden försöker jag smutta i mig C-vitamin. Bättre än enbart vatten iaf.


Denna bild sammanfattar mitt senaste dygn väldigt bra..


Nu skall jag försöka sova igen. Ha en trevlig lördag alliopa!
/ Lotta

Postat av: Angelica + Pommarna

Uscha då! Hoppas du blir bra snart.

2012-09-15 @ 23:11:29
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback