Ops..

God eftermiddag.

Jag har helt glömt bort att den här bloggen existerar. Baby hade ledig helg förra helgen, så han har varit hemma ett bra tag nu. Det har varit så otroligt skönt att ha honom nära under en längre tid. Imorse åkte han igen, men kommer hem på söndag förmiddag. En relativt snabb sväng med andra ord. Skönt.
 
Annars har det väl inte hänt så mycket den senaste tiden. Vi har spenderat ganska mycket tid i skog och mark. Jag har plockat kantareller samt varit med då P har jagat med Remu. Han är så duktig vår lille rävunge, har blivit så stor! .. Ingo har fått följa med ut på jakttur han också, men har fått sitta fast runt min midja. Är han med mig eller P är det lugnt, men han kan självfallet inte få vara lös under tiden Remu jagar.


Uppfödaren Jan, Remu samt Baby i förgrunden :)
 

Innan jag avslutar måste jag få slänga in ett stort GRATTIS till Angelica och Kristoffer som nyligen fick en liten dotter. En supersöt tjej som fått namnet Bella. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS(!!) än en gång!!! Jag är så glad för er skull ♥

Nu skall jag försöka hitta på något att göra. Idag är nämligen en sådan där "har ingen lust att göra någonting idag"-dag. Så jag spenderar helt enkelt tid framför tv'n samt med vovvarna. Ute regnar det i vanlig ordning, suck.
 
 

Postat av: Angelica + Pommarna

Hihi tack så mycket Lottan. <3

2012-09-28 @ 18:58:08
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback