Utmärglad

Denna natten har väl varit sisodär. Jag har sovit fruktansvärt dåligt, vaknat till och från samt svettats floder. Dock har jag nu under morgonen lyckats få i mig ett helt glas Resorb, utan att sedan kräkts upp det. Peppar peppar! Jag vill verkligen bli frisk nu, min kropp är helt utmärglad. Jag behöver mat, magen gör så fruktansvärt ont.. Jag tänkte dela med mig av en bild som jag tog imorse, som kanske ger en inblick i vilken näringsbrist jag lider av just nu. Kolla bara hur stor min hand ser ut i förhållande till kroppen, och då har jag väldigt små händer. Det kanske är jag som inbillar mig att det ser förjävligt ut, men såhär vill jag verkligen inte se ut. Längtar efter att kunna mässa mat igen....



Ikväll kommer baby hem. Gud så jag längtar efter honom. Det har varit två långa dagar och nätter sedan han åkte. Fan....

/ Lotta

Postat av: Angelica + Pommarna

Nej uscha det ser bara otäckt ut. Se till och bli frisk nu vännen. <3

2012-09-16 @ 16:41:44
URL: http://linneaangelica.wordpress.com/
Postat av: Anna

Men oj! Ser ut som du har anorexia på bilden :S Är du fortfarande sjuk gumman? Gå till doktorn direkt isf så dem kan ge dej dropp! Puss! <3

2012-09-18 @ 12:40:49
URL: http://annaahlnas.blogg.se
Postat av: Kristina

Uscha, hoppas att du blir frisk snart så att du kan äta lite!!! :) Pussokram

2012-09-18 @ 19:56:11

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback