Svag och öm

Oj vad länge sedan jag tittade in här. Dagarna rullar och bröllopet kommer allt närmare. Helt galet. Snart har jag ett nytt efternamn och två ringar på fingret. Jag blir tornedaling på riktigt, skulle man väl kunna säga!
 
Vad annars nytt under solen..? Hm. Jag vet inte. Livet ser väl ut som vanligt, sedan sist jag skrev här. Lily har dock blivit större, mycket större, och Remu är lika gó och glad som förut. Allt är som det skall :) I år hoppas vi på ett rikligt fågelbestånd, med många jaktbyten för Remus del. Lily skall även introduceras för skogarna till hösten, och jag håller alla tummar och tår för att hon uppvisar likasinnad jaktinstinkt som sin fader. Han var endast sex månader gammal när han ställde älg för första gången!
 
Jag upptäckte för några dagar sedan att jag förlorat väldigt mycket styrka. Man skulle väl helt enkelt kunna säga att jag varit väldigt lat. Det värsta som finns enligt mig, är att känna kroppen ge vika. Fy satan. Jag har nu påbörjat muskeluppbyggnad igen, för att återfå lite kraft i kroppen. Idag har jag träningsvärk i rumpa och lår, efter benböj igår. Det är verkligen en härlig känsla, och idag tänkte jag ge mig på armarna. Det går inte att ha en kropp likt en benskör 80-åring vid endast 23års ålder. Mina muskler skall blöda, om det är det som kommer behövas ;)
 
Igår!
 
Nu skall jag återgå till skolarbete. Sen kanske jag ger mig på en lite längre promenad med vovvarna mot kvällningen, för att smörja de ömmande benen ;)

P & K
 


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback