Bildbomb

God kväll!

Just nu sitter jag och pustar ut i soffan. Denna dagen har bjudit på problem och stress. Självlastarvagnen stockade igen fullständigt imorse, vilket inneburit att P och jag (läs mest P) fått benda och jävlas med den hela dagen. Det har varit ett helvete rent utsagt, och nu har vi båda skärsår fulla händerna, och jag har som pricken över iet även fått blåsor. GUD vad skoj, eller inte. Vi vart dock tvungna att ta en paus för att åka och införskaffa hundmat mitt på dagen. Hemis mat var nämligen slut, så hon fick stjäla lite mat av de äldre syskonen till frukost imorse. Det är så kul när man helt glömmer att fylla på matförrådet, och sen står där med munnen öppen när fodret är helt slut. SUCK för mig! Hemi åt, på tal om mat, även upp en bauta-groda idag. Fy satan vad äckligt!
 
 
Bildbomb
 
 
 
Nu skall jag återgå till livet. Hundar skall utfodras och baby kramas om ;)
P & K

Postat av: Pauline

Vad otroligt vackra bilder du tar vännen :) <3

2013-08-05 @ 01:58:00
URL: http://unipony.blogg.se
Postat av: Angelica med dottern Bella

Härliga bilder! =)
Lillsyrran tyckte nog det var gott med mat från de äldre. ;)

2013-08-06 @ 23:23:10
URL: http://linneaangelica.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback