Ujuj

God kväll!
 
Satan i gatan vilka dagar de senaste varit. Det har varit arbete på farmen från morgon till kväll, med allt från panelbygge i ligghallen till reparation av självlastaren. Ujuj, stressigt har det varit! Tur jag har den bäste att lära mig av! ♥
 
 
Idag fyllde P's systerdotter hela fyra år. Självfallet har denna händelse helt fallit bort ur våra huvuden här hemma, så idag fick jag beställa en födelsedagspresent med direktleverans hem till J med familj. Jag och baby valde ut ett gosedjur i form av en polarhund, såklart! ;) Jag tyckte den var supersöt, men irriterade mig på att det var så sjukt svårt att finna en jävla nalle som inte såg ut som skit. Hur fan kan man sälja någonting som ser ut som en katthybrid och kalla den för "Siberian Husky" (eller liknande)? Ojoj ... Men fann tillslut som sagt en som jag blev hyfsat nöjd med :)
 
Imorgon kommer äntligen vår efterlängtade matbordsgrupp. Jag håller tummarna för att leveransen anländer på förmiddagen, men man skall väl inte hoppas på för mycket. Paketen skulle egentligen levererats förra veckan, men de lata idioterna i Luleå förmådde sig ju inte köra till Haparanda utan att ha en full lastbil först. Snacka om att vi lever i utanförskap! :P ... Men å andra sidan, så slipper man ju ha med alla idioter att göra härute ;) Höhö .. Med hundarna är allt bara bra också, för att nämna även dem. Remu skall ställas ut i slutet av augusti, Lily stjäl mat såfort hon får tillfälle och Hemi växer så det knakar. Allt är sig likt i hundhuset! ;)
 
Systrarna Gråben
 
Nu vill Lily ut och skita.
Heippa!

Postat av: Anna

Åh, jaaa! Du måste komma hit!! :D Skulle vara asnice! Saknar ju dej din fjärt! Pussss, love u! <3

2013-08-06 @ 23:24:45
URL: http://annaahlnas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback