Öde-jul

Oj vad länge sedan jag kikade in här. 
 
Snart är det julafton och jag har jätteont i munnen, jag drog nämligen ut en visdomstand torsdag förra veckan, och inte fan läker det som det skall. Efter ingreppet fick jag komma in på nytt varpå de sydde. Nu gör skiten ont igen, och hela käften ilar. Förbannade jäkla skit...... 
 
Igår införskaffade jag och baby en ny leksak hit hem, en ritplatta. Det är faktiskt riktigt skoj, dock lär det ta ett tag innan man lärt sig hur den fungerar. Jag tänkte bjuda på en ful och enkel testbild som jag gjorde, en med få lager och endast en enkel kantlinje. Haha, hur kul som helst! Man får börja öva så blir det säkert king sedan! :D 
 
Det skall föreställa en varg, ja ;)
 
Nu blir det lite goseligos med baby, sedan sängen. Förresten, vi kommer vara i Öde i jul, vilka kommer vara där?! :)
 
P &K


KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback