Besked

God kväll på er!

Många av er har säkert undrat vad som varit fel den senaste tiden. Det är nämligen så att jag sedan en månad tillbaka gått och väntat på svar om jag har cancer eller inte. Yes, ni läste rätt, cancer.. Idag var jag på Sunderby sjukhus, där det konstaterades att jag är frisk. Lyckan och lättnaden är total, ni förstår inte..!

Den senaste tiden, med allt den har inneburit, har varit ett helvete. Det enda jag kunnat tänka på är denna jävla sjukdom, på hur många som fått diagnos och inte överlevt kampen. Hurvida jag kommer att göra det eller inte. Ja, ni kan ju tänka er.. Ångest, oro och gråt.. Hade det inte varit för min älskade P, hade jag nog gått under. Han har hela tiden stöttat mig när jag mått som värst. Följt med på läkarbesök. Alltid varit nära. Han är mitt allt ♥ Den finaste människan på jorden. Bör även tillägga att han HELA denna veckan har agerat kock här hemma, och serverat mig världens godaste mat. Varje morgon kommer han även upp med en kopp kaffe vid sängen och säger att han älskar mig. Jag finner inte ens ord.. Jag är så lycklig ♥

Nu framöver blir det nya friska tag. Jag kan äntligen lämna den här skiten bakom mig och fokusera på framtiden. ÄNTLIGEN!


Kärlek till er mina vänner ♥

Postat av: Fanny

Gud vad skönt att höra att du är frisk och att du slipper denna hemska sjukdom!! Hoppas att humöret blir på topp igen och du blir samma gamla glada Lotta igen som alla känner :) <3<3

2013-02-15 @ 21:14:10
Postat av: Kristina

Vad hemskt att vänta på svar för något sådant :( Men vilken lycka att få ett sådant besked! Du är modig som vågade kolla upp det, själv är jag livrädd för doktorer och sjukhus, jag lever lite efter att man vet aldrig vad de kan hitta och då vågar jag inte kolla upp det! ;p jävligt dumt, ifall man skulle ha något man kan bota om det är i ett tidigt stadium!


Dricker ett glas vin för dig och skålar mot himlen! Puss o kram

2013-02-15 @ 21:58:54
Postat av: Angelica med dottern Bella

Men vännen vad hemskt. Jag blir så rädd av att läsa sånt där. Underbart att du är frisk. Det är så det ska vara.

Kramar!

2013-02-17 @ 00:39:42
URL: http://linneaangelica.blogg.se/
Postat av: Anna

Älskade vän..vad glad jag är att du är frisk! Hur kom det sej att du trodde att du hade cancer? Hade du gjort cellprov och fått besked om cellförändringar? Eller vad är det som hänt? Som sagt, är så jäkla glad att du mår bra så du anar inte! <3

2013-02-19 @ 15:26:56
URL: http://annaahlnas.blogg.se

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback