Mörka tankar

Den här veckan har varit skit, för att gå rakt på sak. Jag har haft enormt svårt att koncentrera mig på skolarbetet för den här veckan, vilket resulterat i att jag idag börjat med litteraturen. Mina tankar är på helt andra plan, och hur mycket jag än försöker läsa, så fastnar ingenting. Min skalle är död, och är endast fylld med ångest. Mörka tankar snurrar däruppe nu, och jag mår skit. Riktigt skit, för att vara helt ärlig.. Det enda jag vill är att denna vecka skall nå sitt slut, men ändå inte. Det är med blandade känslor jag ser dagarna passera förbi. Den kan sluta i total lycka, men likväl i fruktansvärd smärta.. Jag känner mig helt handfallen just nu.. Snälla Gud ..

Jag är så otroligt lycklig att jag har min P. Den snällaste och finaste av alla. Som alltid finns här för mig, och verkligen bryr sig. Som säger att han älskar mig när jag behöver det som mest. Utan honom skulle jag gå under, han är mitt allt ♥

 
Jag älskar dig
 

Postat av: Jessica

jag hoppas dom dumma tankarna försvinner fort så du får må bra igen! det förtjänar du! kram!!

2013-02-13 @ 23:50:00
URL: http://jasshole.blogg.se
Postat av: Kristina

Det gör ont i mig att läsa vad du bär inom dig! Men jag kan garantera dig att smärtan och ångesten kommer att försvinna! Tänk dig att gå igenom livet utan dessa upp- och nedgångar, lever man verkligen då?

Smärtan du känner i dag
är styrkan du känner i morgon

Tänker på dig finaste Lotta!

2013-02-14 @ 11:42:09
Postat av: Angelica med dottern Bella

Men vad är det då vännen? =(
Vill du prata så är det bara att ringa.

Kram på dig. Tur att P finns.

2013-02-14 @ 20:51:35
URL: http://linneaangelica.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback