Skit-skola

God kväll!
 
Nu sitter jag här och kallsvettas, misstänker skarpt att sjukdom är på ingång. P's föräldrar har nämligen varit sjuka, så jag har säkert blivit smittad. Gud vad härligt, eller inte...

Idag fick jag min hemtentamen levererad, vilket skit. Den skall vara inne på söndag, så det är väl bara att sätta igång så kanske man får lite ledig tid. Ikväll tänkte jag dock försöka spendera tid med älsklingen, skolan kan inte ta upp all tid som den gjort hittills. Jag blir helt knäpp i huvudet av att glo in i en dataskärm hela dagarna. Dessutom är jag fruktansvärt missnöjd med den här utbildningen, och anser verkligen inte att den sköts professionellt. Det är dålig kommunikation från lärare, och bristande information, ständigt.. Trist att man skall behöva bli så omotiverad :( Men men, i juni är den slut, så det är väl bara att bita ihop fram tills dess. Aldrig mer en utbildning via denna skola igen! Suck..

I väntan på att hemtentamen skulle läggas upp tidigare idag, spenderade jag lite tid med vovvarna ute på gården. Lily växer så det knakar, och jag tänkte att ni kanske saknar lite bildmaterial här i bloggen, så här får ni!


Min söte räv och lushund ♥
 
Nu skall jag bege mig ner till älsklingen!
P & K

Postat av: Kristina

Hoppas att det blir bättre! För när man har bra lärare blir det roligare att lära och framförallt mer motiverande! :) Tur att du är självgående och duktig, annars hade det varit ännu svårare att ha dina lärare :p

2013-02-26 @ 21:14:58

KOMMENTERA INLÄGGET NEDAN!






Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback